Friday, January 14, 2011

IPIS basketball court

model: mr. board..
kesian kan tengok mr.board nie..
dah berkarat terok..huhu
macam dah nak tercabut paku-paku..
but aku cayang mr.board nie..
kalau aku bola..dia la board nya..hahaha

model: husna banana + pikka afiqah

 model: blok D

model: Jamilah lagi..hahahaha

lokasi: IPIS basketball court
6: 14 P.M.
caption: suma orang duk berpeluh-peluh tercungap-cungap berjogging.aku sorang duk cangngak amik pic orang jogging.bukan nak join sama jogging.hahaha

 model: bola purple Suha(my classmate)..hehehe
lokasi: depan bilik Suha Blok E paras 4

 model: Pikka Afiqah
lokasi: court basketball IPIS
thanx erk pikka for being the model..^_^

model: bunga kekuning*entah betoi ka aku letak nama bunga nie.aku main hentam saja.haha*
lokasi: depan umah Encik Roslan(warden asrama Blok D)

 view padang IPIS 
7.03 P.M.

view padang IPIS
7.03 P.M.
caption: pic nie macam gelap ja.maybe over edit.hahaha

sebenarnya niat petang tue nak hang out ngan member aku nak main basketball.tapi bola nya sudah dikurung dengan kejam dalam bilik cik siti nur fadhilah abu bakar (my classmate).huhuT_T
so....ready for photoshot je la..hahaha..
kaki lensa

No comments:

Post a Comment